logo
امروز : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۱۰۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

وعده صادق 2 تبلور حس امید بود

وعده-صادق-2-تبلور-حس-امید-بود
امام جمعه قیدار گفت: وقوع عملیات موفقیت‌آمیز و دشمن‌شکن وعده صادق 2 توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبلور حس غرور و امید در بین منادیان آزادی ظلم‌ستیزی و تسلیم‌ناپذیری در جهان پر تلاطم امروز منجر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: الحق و الانصاف برای «مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی، و رهبر مدبر سیاسی، سید حسن نصرالله» تصور هر عاقبتی بجز شهادت، تصوری نادرست بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سید حق حیات بر گردن تک تک انسان‌ها دارد، چون با شرورترین و خبیث‌ترین پدیده تاریخ بشری یعنی صهیونیزم می‌جنگید افزود: صهیونیزم، پیش از آن که دشمن مذهب تشیع یا دین اسلام باشد، دشمن انسان و انسانیت است.

امام جمعه قیدار به عملیات صادق 2  نیز اشاره کرد و گفت: ایران پس از پایان سیاست بلندمدت صبر استراتژیک خود به هر گونه اقدام علیه منافعش در منطقه پاسخی قوی داد.

وی ادامه داد: وقوع عملیات موفقیت‌آمیز و دشمن‌شکن وعده صادق 2 توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبلور حس غرور و امید در بین منادیان آزادی ظلم‌ستیزی و تسلیم‌ناپذیری در جهان پر تلاطم امروز منجر شد.

امام جمعه قیدار با اشاره به هفته نیروی انتظامی اضافه کرد: بدون تردید بخش مهمی از امنیت امروز جامعه ما از مرزهای طولانی کشور گرفته تا جاده‌ها و شهرها و روستاها، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی جان برکف انتظامی است که برای تأمین این امر مهم، هر ماه تعدادی از آنان مظلومانه توسط اشرار و گروهک‌های تروریستی به شهادت می‌رسند.

وی افزود: هرگونه تضعیف جایگاه نیروی انتظامی باعث تقویت اراذل و اوباش، قانون‌شکنان، گروهک‌های تروریستی اخلال‌گران اقتصادی و مفسدان فرهنگی و اجتماعی خواهد بود و این بزرگ‌ترین خیانت است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: نام پليس درجامعه، براى مردم آرامش‏‌بخش و امید‌آفرین است و تضعیف نیروی انتظامی یعنی به خطر انداختن امنیت جامعه و اگر جامعه نا‌امن شود زندگی همه به مخاطره می‌افتد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲